خودت رو با بقیه مقایسه نکن!

خودت رو با بقیه مقایسه نکن!

 

🌟💫 افراد موفق 🙂 همیشه خود را با دیروز خودشان مقایسه می‌کنند، نه با دوستان 🤓 و همکارانشان😎. آن‌ها فقط به این توجه می‌کنند که نسبت به دیروزشان چقدر بهبود داشته‌اند💪، چقدر به اهداف‌ مکتوبشان ✍ نزدیک تر شده‌اند؟ نه این‌که دیگران 👥👤👥👤👥 چه کرده و می‌کنند . . .

بهترین کار برای این‌که بتونیم هر روز انگیزه‌ای مثل قدرت یک بمب اتم! داشته باشیم، اینه که اول صبح که از خواب بیدار میشیم خدا رو شکر کنیم و زندگی اون روزمون رو بدیم به دستاش و شکرش کنیم که یک روز قشنگ دیگه زنده هستیم و میتونیم به بنده هاش خدمتی بکنیم و دل خدا رو شاد کنیم.

بعدش هم اینه که هر روز خودمون رو با اول صبح دیروزمون و پیشرفت‌هایی که دیروز تا آخر وقت شبی که بیدار بودیم به دست آوردیم مقایسه کنیم.

این کار بهمون این انگیزه رو میده که هر روز بخوایم با خودمون رقابت کنیم و قوی و قوی‌تر کار کنیم. ولی قبل از همۀ این‌ها باید یک هدف خیلی محکم و قاطع داشته باشیم که اصلاً بدونیم توی چه زمینه‌ای داریم با خودمون رقابت می‌کنیم؟و توی چی می‌خوایم هر روز بهتر از دیروزمون باشیم.

بهتون پیشنهاد می‌کنم حتماً کتاب با ساعت مچیت معجزه کن رو تهیه کنید و فصل هدف‌گذاری و همین‌طور فصل تعیین چشم‌انداز و فصل‌های دیگه مثل فصل‌های برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف و جلوگیری از اهمال‌کاری و تنبلی و غیره رو بخونید. تا اینکه بتونید یک زندگی خیلی فوق‌العاده و عالی داشته باشید که هر روزتون قوی‌تر و پرقدرت‌تر از دیروز بودید.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 دیدگاه‌ها
  1. Delaram می گوید

    مطالبتون عالی بود
    من به شخصه در زمینه تحصیل اندکی خودمو با دیگران مقایسه میکنم چون درسام خوبه و یه دو سه نفری هستن که از من بهترن ولی در زمینه زیبایی خیلییییی خودمو با دیگران مقایسه میکنم چون خیلیا هستن که از من خوشگل ترن و منم غبطه میخورم و مدام خودمو باهاشون مقایسه میکنم در صورتی که بیشتر دوستام بهم میگن تو خیلی خوشگلی!ما دوست داریم مثل تو باشیم! ولی من با این حال خودمو مدام مقایسه میکنم

    1. گروه آموزشی دو مشاور می گوید

      با درود خدمت شما و ممنون از نظرتون، یک تمرینی که میتونید انجام بدید برای اینکه هم حس خیلی بهتری همیشه به زندگی و خودتون داشته باشید و هم عزت نفستون افزایش پیدا کنه این هست که تمامی موفقیت‌های گذشته خودتون و توانایی‌های خوبی که دارید و در طول زندگی کسب کردید را لیست کنید و بنویسید.

      میتونید غیر از نوشتن در یک دفترچه مخصوص، در فایل ورد و در نرم‌افزارهای یادداشت‌برداری همراه مثل Evernote که برای دانلود بر روی وب‌سایت هم قرار گرفته‌اند هم این موارد را ثبت نمایید.

      همیشه موفقیت‌ها و توانایی‌هایی که مکتوب کرده‌اید رو به خودتون یادآوری کنید و مرورشون کنید.

      مکتوب کردن موفقیت ها و توانایی ها باعث میشه که ضمیر ناخودآگاهتون(کودک درون) خودتون که عامل ۹۰% فعالیت‌های روزانه ما است را برنامه‌ریزی کنید تا به بهترین نتایج در زندگی برسید و همیشه بتونید احساس خوبی رو هم به خودتون داشته باشید.

      احساس خوب باعث ایجاد سلامتی بیشتر و روحیه بهتر برای انجام کارهای روزانه و درنتیجه موفقیت بیشتر شما در زندگی می‌شود.

      علاوه بر تمام این موارد همیشه به یاد داشته باشید که خداوند شما را خاص آفریده و برای هدفی خاص آفریده که این هدف فقط و فقط متعلق به شماست و خداوند زیبا آفرین است و وجود هر انسانی را زیبا آفریده.

      همیشه ارزش وجودی خودتون رو بدونید و به دنبال هدف اصلیتون در زندگی باشید و با برنامه‌ریزی صحیح و تعیین چشم‌انداز به بهترین خودتون یعنی اون هدفی که براش آفریده شدید، در زندگی برسید.

      برای دستیابی به نکات و فنون کاربردی هدف‌گذاری، تعیین چشم‌انداز، برنامه‌ریزی و جلوگیری از اهمال‌کاری و مدیریت کردن بهتر زندگیتون هم پیشنهاد می‌کنیم حتماً کتاب با ساعت مچیت معجزه کن را تهیه کنید و مطالعه کنید؛ که کمک بسیاری به هر چه سریع‌تر رسیدن شما به اهدافتان خواهد کرد.

      همیشه شاد و موفق و پیروز باشید.

      1. Delaram می گوید

        خیلی ممنونم واقعا پاسختون بر من اثر داشت
        ولی من با اینکه ظاهرم شاید از خیلیا زشت تر باشه که خیلی هم برام مهمه ولی همیشه یه کاری کردم که باطن خوبی داشته باشم چون همیشه به خودم میگفتم ظاهر زیبا که افتخار نداره چون خدا ما رو قشنگ آفریده،مهم باطن زیباست!
        و به خاطر همین من خیلی رفیق دارم چون همشون بهم گفتن اخلاق خیلی خوبی داری ما عاشق اخلاقت شدیم!
        بازم خیلی ممنونم از سایت خوبتون
        انشاالله همیشه در کارهاتون موفق باشید!

  2. Delaram می گوید

    مطلبتون عالی بود
    من خودم در زمینه تحصیل اندکی خودمو با دیگران مقایسه میکنم چون درسام خوبه ولی در زمینه زیبایی بسیار خودمو با دیگران مقایسه میکنم چون خیلیا هستن که از من زیبا ترن بخاطر همین خیلی عذاب میکشم چون همش در حال مقایسم
    ولی تو درس یه دو سه نفری هستن از من بهترن ولی زیاد خودمو باهاشون مقایسه نمیکنم

Translate »
[google-translator]